Duktig flicka.

Har varit ute på powerwalk med syrran i typ 40 minuter, men när jag kom hem kändes det knappt som att jag hade tränat något så därför satte jag mig på träningscykeln i en kvart + styrka efteråt. Känner mig ganska duktig faktiskt, en bra början för att vara jag :) Men jag har ju bestämt mig för att börja träna, och då blir det så! Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, efter det blir det film med Jill.

Kan ni göra såhär? Jag har kunnat i flera år nu, blir bara vigare och vigare.. Min rygg är hur böjbar som helst, brukar få höra av simon att det är något fel på min rygg. Men han klagar inte ;)
Bild tagen för typ 10 minuter sedan.

Kommentarer
Postat av: Ullis

oj haha nej det kan jag inte.. XD men är det inte så att man blir ovigare när man blir äldre? eller jag kanske har totalt fel >_<

2010-09-01 @ 18:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0