Jag har blivit sjuk.

Har ni någonsin druckit panodil som en varm dryck med smak av svart vinbär och jätte stark mentol? Det gör jag just nu. Visst låter det konstigt? Det är ett pulver som man blandar ut i en kopp med varmt vatten. Det är inte gott alls, men det hjälper mot febern, huvudet och min onda hals.


Ja, jag har blivit förkyld. Kände det när jag kom hem igår efter första dagen i skolan. Jag blir typ alltid sjuk precis när skolan har börjat efter ett långt lov. Så himla typiskt. Men jag gick på första lektionen idag för att sen vara med på skolfotot, det vill man ju inte missa. På tal om skolfotot så blev det nog inte alls bra, haha. Lyckades göra en jätteful min precis som jag gjorde förra året, vet inte riktigt vad jag höll på med.. Men aja, det är bara ett foto.

Efter skolfotot gick jag hem, jag visste ju att jag hade feber. Så såg jag filmen I love you Philip Morris, den var väl helt okej, ingen toppen film direkt. Tror jag slockna till i någon timme också..

Nu ligger jag i min säng och fryserfryserfryser, det är väl min feber som stiger. Attans då.

Hörs kanske senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0