Jag har tråkigt..

Sitter här vid datorn precis som vanligt. Bara tänker, tänker och tänker. Lekte nyss med syrrans kamera, man får ju passa på när det väl finns en kamera i närheten. Känner mig som en fjortis när jag sedan kollar på bilderna, men jag orkar inte bry mig ett dugg. Jag vet ju att jag inte är det, och bilder är bara bilder. Ellerhur? Nu sitter jag o redigerar olika bilder helt random, bra tidsfördriv faktiskt. På den första bilden ser jag ut som ett emo, på den andra fjortis och den sista normal. haha


Funderar på om jag ska dra ut och jogga eller cykla på träningscykeln. Men det lutar fan åt att dra ut, ett bra sätt att samtidigt rensa tankarna. Och min astma borde nog klara av det nu när jag inte är så jätteförkyld längre. Men det blir ju inte så kul om jag skulle få ett astmanfall, har liksom ingen medicin för tillfället. Men det ska nog gå bra :)

En sak till förresten, till alla männskor som brukar träffa mig eller har kontakt med mig. Om du är på dåligt humör så snälla var inte i min närhet och prata inte med mig, olika humör smittar av sig så sjukt lätt på mig. Jag hatar när jag är jätteglad och så kommer det någon som är sur eller nått. Och jag är en sån person som vill försöka få dom jag gillar på bra humör, vill liksom att dom ska må bra o vara glada. Men när de sen bara är elaka tillbaka istället för att vara tacksamma att jag bryr mig om dem så blir jag så jävla arg och ledsen. Okej, helt knäpp text jag vet. Men jag tror ni fattar hur jag menar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0