Onsdag

Har varit hemma från skolan idag också, men börjar känna mig lite bättre. Förhoppningsvis kan jag gå till skolan imorgon.

Idag kom min syster Jill hem, så jag har varit med henne. Trevligt med lite sällskap, det är ju så tråkigt att sitta hemma helt själv o inte ha något att göra.. Jag har bakat 50 mockarutor idag, inte till mig själv utan till skolan. Det blev lite misslyckat, vissa rutor blev jättesmå. Men dom kan väl inte räkna med att jag ska stå och baka tre ggr på en dag, eller? Sen har jag och båda mina storasystrar kollat på en film, bröllopsduellen. Något mer har jag inte hunnit med.

Snart ska jag gå ut på vårat kontor och skypa med simon.

Btw, så var det ju ganska längesen jag körde på en dagens outfit.
Dagens outfit: Vita pyamasbyxor med blå blommor på och ett vitt linne. Nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0