Puss

Har suttit o spelat zoo tycoon 2 i typ två timmar nu, haha det är faktiskt kul. Fick låna spelet av simon så jag skulle ha något att göra under tiden jag satt på tåget från stockholm till djurås. Men det gick inte att spela på min bärbara dator så när jag kom hem fick jag lov att testa det på pappas dator. Och pappas dator står ute i en annan byggnad på gården där det är skitkallt, så mina fingrar är jättestela nu och det är jättesvårt att skriva.

Nu ska jag snart käka middag sen ska pappa skjutsa förbi mig en sväng hos mami så att jag kan hämta lite grejor. När jag kommer hem igen ska jag bara vara för mig själv på mitt rum, dator, musik, packa upp väskan, rensa garderoben, småstäda, kanske måla naglarna och sånt där.

Sen blir det att krypa ner i sängen och pussa simon godnatt genom telefonen. Det suger ju.


Får se om jag bloggar något mer innan jag går o lägger mig, men det tror jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0