Sömnbrist.

Igår kväll hade jag riktigt svårt att somna..  Jag sov max en timme inatt, så nu är jag stört trött. Var ju tvungen att gå upp klockan halv tre inatt för att hinna med stockholmståget från borlänge klockan fyra. Har rest omkring hela morgonen. Först till borlänge, sen till stockholm och därifrån till skavsta för att lämna Laura & Jozef. Sen sitta o vänta på flygplatsen i en timme för att ta bussen tillbaka till stockholm. Jag lyckades iallafall somna en timme på bussen. Sammanlagt har jag rest typ 6 timmar idag, blä. Men tror det är ganska bra att jag kommer vara trött ikväll för då kommer jag somna tidigt, så kan jag börja ställa tillbaka dygnet så jag är redo för skola på måndag. Egentligen börjar alla på min skola idag, men eftersom jag var tvungen att följa med slovakerna så fick jag ledigt idag och imorgon. Men jag tror inte vi skulle ha några lektioner, då missar jag inget och det är ju bra. Jag kommer vara kvar i stockholm till på söndag.

Just nu sitter jag på simons säng och funderar på vad jag ska göra. Tror det får bli typ duscha, dator, tv och sen läsa min nya solo :) Simon är i skolan och kommer inte hem förrän klockan 3-4.

Hörs senare, pusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0