städa, städa, städa..

Städningen går inte sådär jättebra, haha precis som vanligt då. Håller just nu på att sortera bort en massa kläder jag inte använder. Någon som vill ha mina gamla kläder? Det är bara att komma hit o hämta alltså. För det är rätt mycket jag vill bli av med.

När jag har fått bort alla kläder skulle man nästan kunna säga att jag är färdig med städningen, för det är typ kläderna som tar upp hela mitt golv + min soffa.

Nä men nu ska jag försöka sätta lite fart så jag blir klar någon gång, har ju en hel del andra saker jag ska hinna med idag också. Och det är snart kväll..?! Shit vad fort tiden går.

Btw, så har jag börjat skriva om ett ögonblick som jag har i skrivuppgift att göra. Jag skriver om min och simons första kyss. Blir ni som inte vet något om det lite nyfikna? Haha, det låter iallafall jättetöntigt när man skriver det, fast så brukar det ju vara. Jag är nääästan färdig, men simon ska hjälpa mig lite senare ikväll :) För jag måste maila den till min lärare senast imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0