TJA FREDAG

Godmorgon bloggen.

Ja, det här får bli mitt morgon-inlägg. Egentligen är det ju inte morgon längre, typ eftermiddag.

Sååå.. God eftermiddag bloggen.


Inatt har jag sovit riktigt gott, precis som jag trodde somnade jag ifrån filmen vi kollade på igår kväll. Jag tror jag slocknade senast klockan tio och vaknade inte förrän halv tolv idag. Hehe, jag har alltså sovit i över 13 timmar.

När jag vaknade imorse fixade jag mig o klädde på mig, sen drog jag iväg och mötte simon när han slutade skolan. Efter det åkte jag till stan och tog en fika med min kusin. Jag hade varit själv hemma hos simon när jag stack för att möta honom, och därför hade jag låst ytterdörren. Så när simon skulle åka hem o jag skulle träffa min kusin glömde jag ge nyckeln till honom. Han fick lov att sitta utanför och vänta på mig i typ 45 minuter, stackarn.. Jag tror han är lite irriterad på mig just nu. Men det var ju inte meningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0