HOHO

Imorgon åker jag till Stockholm, IGEN. Haha. Men det är för jag ska åka och hämta två stycken som kommer från Slovakien. Sådär typ utbytesstudent. En tjej som heter Laura och hennes lillebror Josef. När jag kommer till Stockholm imorgon ska jag bo hemma Simon i en natt. På lördag tar jag en flygbuss till Skavsta Flygplats för att möta Laura och Josef där. Då tar vi flygbuss tillbaka till Stockholm och äter, sen åker vi hem till min farmor där vi ska sova. På Söndag ska jag visa dom Stockholm, typ Gamla stan och sen shoppa om dom vill det. Och så ska vi gå på Grönan. På måndag morgon åker vi till Djurås. Laura ska bo hemma hos mig :) Josef ska bo hemma hos en annan tjej som också går på internationella linjen. Dom stannar tills på torsdag. Tror det kommer bli kul, men jag är lite orolig över min dåliga engelska. hehe. Tror inte det gör så mycket, huvudsaken är att vi förstår varandra vilket jag är säker att vi kommer göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0