dont trust the hoe

Tss. Hej.
Nu är jag hemma från skolan, eller jag kom hem för typ en timme sen, men iallafall.
Det har inte hänt ett skit idag.. Jag har bara gått runt och snorat hela dagen, känner mig som en riktig snorunge. JOBBIGT. Och jag nyser typ var femte minut. Men jag har i alla fall inte feber, tur det. Säkert bara vanlig snuva som nästan alla får såhär på vintern. Så länge jag slipper min hosta är jag nöjd :)
Nu ska bädda sängen, bara jag som inte "hinner" göra det på morgonen? Sen ska jag ta något att äta. Jag tar bussen hem till simon vid halv sex om jag inte får skjuts av mamma, sen sover jag hos min älsklingpälskling

Dagens klädsel:
Rätt tråkig, men skönt och mysigt med kofta.



en vecka kvar!

later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0