söndag

Suuuuper dåligt! Dansuppvisningen kommer vara dn 28-29 maj, och då är jag i spanien.. Så jag kommer inte vara med, då känns det ju helt värdelöst, att lära sig två danser som man inte kommer visa för nån.
Jag och simon skulle ju åka på bugg idag, men ingen av oss orkar det :) haha. Får se om vi gör det nästa vecka, men jag tror inte det.

Igår gjorde jag inte så mycket, bara en skön lördag liksom. Åkte hem från Jonna rätt tidigt, sen kom simon hit. Det var tänkt att vi skulle åka skoter då, men så blev det inte. Vi åkte hem till han på kvällen och åt god mat o någon efterrätt som jag inte kommer ihåg vad den hette, men det var typ vit choklad, grädde och ost i. Vi kollade också på robinson och fantastic four eller nått, men jag somnade.

Idag har jag inte heller gjort någon, haha. Tråkigt liv ja, men på onsdag är det faktiskt bestämt nu att jag, simon, jennie och hennes kompisar ska åka till granberget på kvällen. Det ska bli kul :)


Såhär ser min vecka ut:

mån-tis: inget
ons: granberget, muntlig redovisning om N.Y.
tors: fyller år, hälsosamtal, växthusrapport inl., packa
fre: hem till pappa, novell klar, streetdance
lör: Jonna 15 år, Falun
sön:  bugg/foxtrott?

..inte så mycket med andra ord


4 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0