godmorgon :)

Nu är jag vaken och har nyss ätit lite frukost. Min magsäck måste ha krympt (stavas?) för jag blev proppmätt av en sån där liten rostmacka :o i vanliga fall kan jag äta typ fyra, haha.

Jag ska snart börja packa för jag ska åka hem till pappa idag. Jobbigt! att packa alltså.. hatare lite.
Sen ikväll åker jag och simon antagligen till falun och hälsar på syrran och hennes pojkvän. Tar nog bussen som går halv sex så vi är framme halv sju.

Jag kommer kanske inte blogga något mer förrän imorgon när vi har kommit hem då, eller kanske om jag orkar när jag kommer hem till pappa. Vi får se helt enkelt.

Ha det så bra alla bloggläsare! :-)
-okej där var jag oseriös, sånt där är verkligen inte min stil, haha. fult!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0