nattiinatti


Jobbigt att det är måndag och skola imorgon.. Men på kvällen är det ju paradise hotel, hahah. Förut hatade jag det och fattade inte alls hur folk kunde kolla på det. Men efter att jag sett två avsnitt blev jag fast, det är ju helt okej liksom :) haha, men jag hatar det fortfarande, lite. Även fast jag kollar på det. Det låter kanske konstigt, men jag tror många tycker så. Man tycker att det är helt värdelöst men ändå så vill man kolla, det är väl kanske det dom har fått det där "du vet att du vill kolla" ifrån , haha :)

Förresten var det någon mer som såg på robinson igår? Haha, jag kunde inte låta bli att skratta när sanna läste upp sitt brev som hon fick skicka till Sverige. Hon hade skrivit typ: ..Jag vill att ni ordnar en fest till mig när jag kommer hem. Jag vill ha mat och godis, och jag vill inte dela med mig. Jag är så hungrig. Och sen började hon grina och sa: töntigt. töntigt brev. Det var då jag inte kunde hålla mig från skratt, egentligen var det inte ens roligt, men jag var väl trött och så. Hahah.


Idag när jag kom hem från simon fick jag höra av mamma vad skitungen agnes hade sagt om mig igår. Lite kul faktiskt, hon hade sagt något i stil med "jag ska vara som johanna, och fjolli-fjolli, med leggins, o kjol och klänning och fjooolligt! Och va med simon o fjolliiii. " Haha! :) Kaxig men söt.




men nä nu ska jag nog tvätta bort sminket och allt sånt där drygt, sen krypa ner i sängen och kolla lite på teve. PUSSSISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0