onsdagg

Onsdagar brukar oftast vara rena mardrömmen för mig, men idag var det inte så farligt.
I skolan hade vi muntlig redovisning om oss själva på engelskan, och jag fick vg. Känner mig riktigt stolt eftersom jag hatar att snacka på engelska. Och om en vecka ska vi ha samma sak fast om valfritt ämne, då tror jag nog att jag ska prata om New York. Men jag vet inte riktigt än, det var min syster som gav mig det förslaget. Jag är så dålig på att komma på sånna där saker.
På fredag börjar äntligen dansen igen! Och sen på kvällen ska nog jag, jonna och ida hitta på något kul tror jag. Tråkigt att filippa jobbar nästan varje helg så hon inte kan vara med..
Igår kväll kom min simon hem från barcelona :) Det kändes konstigt (men bra såklart) att träffa han, fast han inte ens har varit borta nå länge.. Han åkte i fredags.
Nu är jag trött på vintern, den gör så att jag är på väg att bli förkyld.. vilket betyder att jag kommer få min äckligt dryga astma. Blä, jag vill ha sommar och sol nu! Men innan snön försvinner måste jag ju hinna åka bräda. Jag och simon ska nog åka till granberget nästa vecka tror jag.
Det känns rätt bra att jag fyller år om bara 8 dagar nu. För då får jag pengar så att jag kan hitta på saker, det är så sjukt deprimerande att aldrig göra något ju.
Idag lyckades jag övertala simon att följa med och dansa bugg/foxtrott med mig på söndagar, haha :) jag trodde verkligen aldrig att han skulle gå med på det. Men kul ju!
Sen ska vi nog åka till Jill & Choffe någon helg, och till stockholm (jag måste shoppa!!!).
Känns skönt att det äntligen finns lite saker att göra.
Nu ska jag dra ner dataskärmen & klicka på teven istället, hah fyfan vilken nörd jag är egentligen.
Men alla älskar ju nördar, så det är helt okej :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0