VARM CHOKLAD & SOVA

Imorgon börjar skolan igen, det känns jävligt surt.. Speciellt när jag tänker på att jag inte har tagit vara på min lediga tid, jag har inte gjort något alls på lovet. Bara suttit hemma. Typ. Tråkigt.
Nu längtar jag tills jag fyller år, det är ju snart, bara 21 dagar kvar :) Då får jag förhoppningsvis pengar så att jag kan färga håret, åka snowboard i romme, och åka till stockholm och shoppa med Simon. Det finns en massa saker som jag verkligen behöver nu, eller vill ha kanske jag ska säga.. Tihi :)
Och jag har inget att skriva eftersom mitt liv är så jävla tråkigt, ointressant och värdelöst.
Nu ska jag gå in och dricka varm choklad, tänk vad gott! Sen sussasött. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0