youdidn'tknowhowtotreather

hej alla!

Jag har varit hemma från skolan med lillasyster idag. Nu ligger hon brevid mig och sover så sött.
Jag har typ sovit hela dagen jag också, vaknade väl för två timmar sen kanske. Egentligen borde jag passa på att skriva på växthusrapporten, svenska novellen och redovisningen om new york när jag har alla dom böckerna hemma.. Men jag orkar verkligen inte, istället ligger jag och.. kollar på nikelodeon? haha :) Får se om jag orkar skriva lite senare, sen måste jag städa på min övervåning, blä vad tråkigt!

Simon sa att han är påväg att bli sjuk nu också, det får han inte bli & inte jag heller! Då blir den här veckan förstörd.. Vi som ska åka snowboard, jag fyller år och sen ska vi åka till falun ju.

Men nu ska jag kolla om jag hittar något att äta till mig och aggehaggelin.


gamla bilder på agnes.


see yaaa, i dont wanna be yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0