@ Djurmo

Jag tog nyss bussen hem till Simon. Han är på träning nu, men kommer snart hem ;)
Idag har vi varit tillsammans i nio månader, men det känns som mycket längre..



Ska bara mysa hela kvällen, skiter fullständigt i alla läxor jag egentligen måste göra. Kan lika gärna göra det i morgon då jag också ska städa mitt rum "som ser ut som ett bombnedslag" - citerat av mamma, då är ju den dagen ändå redan förstörd, haha.

Fick låna hela första säsongen av Prison Break på dvd av Jillan, så om Simon vill ska vi väl kolla på det ikväll. När det gick på tv förut tyckte jag att det var asbra och kollade på det hela tiden, men sen började dom sända det senare och senare på kvällen så tillslut orkade jag inte följa det längre.. Men nu jävlar får jag ju se allt ändå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0