Jobbig dag..

Förlåt för så himla seg uppdatering, kan förstå att det inte är särskilt kul att klicka in på min blogg hela tiden när jag aldrig skriver något nytt. Att internet fortfarande inte fungerar här hemma hos mamma är väl den största anledningen, men också att jag aldrig kommer på något bra jag kan blogga om. Idéerna är liksom slut nu tror jag, därför tycker jag att ni kan hjälpa mig att fylla på med några nya :) Det kan vara vad som helst. Bara hjälp mig!

Annars har den här dagen varit riktigt jobbig.. Jag har varit trött och jätte lättirriterad, typ så fort någon petat på mig, ropat på mig eller frågat mig något har jag bara velat slänga mig på golvet och dö. Orkar verklingen ingenting alls. Men nu känns det bättre iallafall, när jag har fått vara ensam en liten stund.
Om ungefär två timmar kommer min far och hämtar mig. Vi ska åka till Borlänge och äta tre rätters middag på min systers skola, hon går Hotell & Restaurang så dom har väl det som något projektarbete eller liknande. Det blir säkert jättegott!

Nu när jag ändå håller på så bjuder jag er väl på en trött Hannipanni & Dagens outfit också..
Skinnjacka - Only
Tjocktröja - BikBok
Linne - BikBok
Jeans - GinaTricot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0