Måndag

Igår kom jag äntligen hem från Spanien! Jag har haft en underbar vecka men det är alltid skönt att komma hem igen. Hur min vecka har varit får ni se i bilder lite senare :)

Igår kom Simon hem till mig mitt på dagen, sen gick vi hem till min mamma som fyllde år. På kvällen fick vi skjuts av min mormor hem till Simon i djurmo. Där lagade vi mat, kollade på film och myste.
Jag hade köpt lite småpresenter till Simon i Spanien, Mentos, Oreos, ett armband och en ring.

Btw, så har jag färgat håret, syns det?

Inatt & imorse mådde jag inte så bra, därför har jag varit hemma från skolan idag. Jag har sovit hemma hos simon hela dagen tills nyss då pappa kom och hämtade mig. Men jag känner mig mycket bättre nu så förmodligen ska jag gå till skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: L.niss

haha, jag har likadana pyamasbyssor som din pojkvän x) xoxo

2010-05-25 @ 20:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0