Valborg -10

Inget speciellt hände igår kväll. Var med Jonna typ hela dagen, på kvällen kom Simon också och då cyklade vi till Gagnef. Där kollade vi på brasan och fyrverkerier, sen satt vi och snackade med en massa kul folk. Vi var inte ute så länge, ungefär klockan elva åkte jag och Simon hem till mig och sov där.


Jag är ensam hemma hela den här helgen så jag måste göra allt själv, snart måste jag ställa mig och diska -.- Sen ska jag fixa mig och så kommer nog Frida hit om ett litet tag :) Tänkte att jag skulle umgås lite med den gulliga människan idag, det händer ju inte så ofta..

Kommentarer
Postat av: martin

jag kan ju diska ;) hha, men jag var där :D:D:D

2010-05-01 @ 17:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0