filippa svarar


som ni har väntat, här kommer dom! svaren på era otroligt många frågor. hhahahh pussss


Har Johanna skaffat någon ny pojkvän?
nej, det har hon inte.. men kanske någon på G ;) haha, närrå men ni har fortfarande chansen. så lägg in en stöt!

hahah töntig du är vännen! :D
va? jag? töntig??

ÄR JOHANNA SÖT NÄR HON SOVER?!
helt ärligt, NEJ! hon liknar en gris, hehe. nejdå hon är jättesöt men det är sällan johanna sover när vi umgås. hon är oftast vaken längst ;)

passar hon tider när hon ska någon stans?
svår fråga. beror på lite.. till skolan och sånt är hon rätt ofta sen, men vem är inte det?;) men hon är väl ganska bra och passa tider, ingen arvid direkt men hahhahah

det finns nästan inget som är så gott som glass :p
haha, ingen fråga men jag håller med dig!

såå där ja! nu fick ni lite svar.. ganska tråkiga frågor men det är inte mitt problem. det är ni som är tråkiga inte jag, hihihihii ;) en bild på era idoler
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska fan satsa som fan<3 mobil nr?

2010-11-24 @ 14:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0