Hej halllå

Jag har inte orkat blogga något alls på flera dagar nu.. Men det beror på att jag och min kusin har hittat på en massa skoj sen jag åkte hit till åkersberga.
I torsdags när jag kom hit åkte vi hem till farmor och käkade middag med kusiner bland annat. På kvällen tog vi bussen till Lollo och träffade hennes kompis Angelica. På vägen köpte vi med blonda slingor till lollos hår som jag skulle hjälpa henne med. Och det tog hela 2 timmar att bara få i färgen. Vi blev klara typ 4 på natten..
Fredagen tillbringade jag ungefär halva dagen med att ligga i sängen framför datorn medans lollo fixad gelénaglar på min andra kusin sofie. Sen gick vi ner till centrum för att kolla en liten snabbis, ta en latte och köpa ett sånt där nagelkit så vi kunde göra gelénaglar på varandra. Vi köpte också ett annat nagelkit som var ganska dyrt men verkar vara skitbra. Mötte oliver också som följde med oss hem medans vi satt och fixade med gelénaglarna, och lite senare kom det två tjejer som jag inte minns namnen på.. När klockan började bli mycket gick jag och lollo o la oss i sängen, och självklart skulle ju alla följa med in dit, så vi låg 5 pers i en säng och busade. Jag gjorde snyggaste vurpan ner på golvet från sängen, haha.
Lördags, då drog vi iväg till Täby centrum för att kolla i lite affärer, jag hittade en jeansskjorta, örhängen och en svart tubhalsduk. Sen åkte vi tillbaka till åkersberga igen för att käka och fixa oss innan vi drog ut och träffade lollos kompisar. Så jag hade en ganska kul kväll igår!
Nu är det söndag, sista dagen på lovet, vilket vekligen suger. Jag har varit vaken i över en timme nu, men lollo ligger fortfarande kvar i sängen och snarkar. Snackar i sömnen gör hon också har jag märkt, igår sa hon bland annat "ät bäbisen", helt normal tjej? Jaja, jag tänker iallafall ta och väcka henne snart så vi kan hitta på något innan jag ska åka hem. Tror nog att vi ska träffa Towe och/eller Rebecca, sen dra in till stan och ta en fika innan min buss hem till dalarna går.

Så nu har ni fått lite update om vad jag har pysslat med de senaste dagarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0