Torsdag

Jag har hängt med syrran en stund idag efter skolan. Det var meningen att jag skulle fixa naglarna på hon och hennes kompis camilla idag, men camilla ville inte och jennie orkade inte. Jag ska hjälpa henne med det någon annan dag istället. Kom hem till mamma igen vid ungefär halv-fem tiden, sen dess har jag pluggat en massa och käkat hamburgare med bröd. Nu sitter jag och funderar på om jag är allergisk mot tomat eller nått för det kliar och sticks på mina kinder.. Inte bra alltså. Jag som älskar tomat, lite.
Nu ska jag slå på lite musik och nog göra något åt mitt stökiga rum, som ni kanske ser i inlägget nedanför är det kanske dags att börja städa. Skönt att ha det fint och rent innan helgen. Fredag imorgon ju, toppen :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss<3

2010-11-27 @ 19:25:45
Postat av: Anonym

puss<3

2010-11-27 @ 19:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0