Haft liten paus..

Jag har haft bloggen stängd ett tag för att jag inte har orkat blogga något..
Känns som om jag aldrig har något att skriva ändå så, men nu ska jag försöka igen.
Heja mig va? jag vet att det här gör er glada.

Jag har ju som sagt höstlov nu, som de flesta andra. Än så länge har jag inte hunnit hitta på så mycket under lovet, men jag har lite planer på gång. Från fredag-måndag har simon varit hemma hos mig. Vi har inte hittat på så mkt, mest chillat och bara kollat filmer. Och nej, som de flesta redan vet är vi inte tillsammans längre. Men träffas fortfarande och kommer fortsätta träffas så ofta det går typ, inge fel med det :)

bilder från i lördags/söndags?




Idag gick jag upp klockan sex imorse för att dra iväg till skolan och fixa fikaservering + tacos till 130 pers. Det var inte så jobbigt, lite långtråkigt bara för vi blev klara med allt på en gång. Vi var ett gäng så det var ändå ganska kul från och till. För jobbet fick vi ungefär 8-9tusen tror jag som går till internationella linjen, den gruppen som jag ska åka till england & slovakien med. Kul. När vi var klara med allt hängde jag med Vicis. Hon har flyttat till sthlm men är här i dalarna över lovet, så fick lov att passa på att umgås lite med henne.

Imorgon ska jag nog åka en sväng till Borlänge och sen kanske gå på bio med Jonna, Ida & Filippa på kvällen. Tror vi ska se Due date isånnafall. Resten av lovet ska jag tillbringa med min underbara kusin Louise i åkersberga (lite utanför sthlm). Vi ska hitta på en massa skoj, det blir grymt hoppas, och tror jag.

Vad ska ni göra på lovet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0