TISDAGTISDAG

Igår efter skolan åkte jag med syster Jennie till Borlänge, i hennes lilla söta bil som hon nyss har köpt. Vi drog till svea och solade en halvtimme. När jag skulle ta av mig mina skor som jag köpte för bara en månad sen så sprack dom och halva klackan/sulan på utsidan lossnade och hängde löst. Som tur var hade jag med mig kvittot i plånboken så vi åkte till kupolen så att jag skulle kunna byta dom. Men just de skorna var helt slut så jag fick lov att välja ett annat par. De var helt okej, men vet att jag hade kunnat hitta ett snyggare par om jag hade kunnat kolla i andra skoaffärer. Så nu har jag ett par nya skor igen iaf, är ganska nöjd ändå. När vi ändå var på kupolen kollade vi runt i lite andra affärer, jag hittade en billig mascara på rea och en söt dubbelring som föreställer en silver rosett.

Just nu sitter jag på mitt rum och har jättetråkigt, känner verkligen för att hitta på något.
Det är kolsvart ute och snart kommer det säkert bli snöstorm, ganska mysigt faktiskt.. så länge man är inomhus vill säga. Jag sitter och tänker på julen, jag har redan köpt en julklapp faktiskt. I år ska jag fira jul med min pappa, eftersom mina föräldrar är skillda så turas jag om att fira jul med dom.. Det får nästan en att känna sig som ett objekt. Aja, vi ska nog åka till sthlm och fira jul i år, hemma hos min farmor med kusiner och sådär. Mysigt, jag gillar att åka bort över jul.

Nu ska jag sluta tänka så mycket och försöka få lite läxor gjorda.. Sen kanske pyssla lite med mina naglar, göra en kopp te och leta efter någon bra film jag kan mysa framför. Sen får jag inte missa Paradise hotel, hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0