ÄNTLIGEN

Nu är jag äntligen klar med en rapport jag skulle skriva om energikällor, den blev åtta sidor lång. Känner mig riktigt duktig faktiskt, okej typ alla andra i klassen har också gjort det. Men jag har fan suttit med den där skiten fyra timmar i sträck nu, haha. Har jätteont i ryggen som jag alltid får om jag sitter stilla för länge..

Nu sitter jag och tar det lugnt med en islatte, gott :) Snart ska jag plocka undan en massa saker som ligger i hela min säng, och sen lägga mig där själv istället.

Imorgon är det fredag vilket känns riktigt bra, precis som vanligt när det blir fredag. Då blir det först skola och sen streetdans efteråt som vanligt :) På kvällen ska jag nog ha filmmaraton hemma hos mig med ett par kompisar, kul (y)

Godnatt! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0