Den tredje ♥

Nu en kopp kaffe. Efter det ska jag packa klart alla mina väskor och plocka undan lite på rummet, eftersom jag åker hem till mamma idag. Sen när jag är klar med allt går jag iväg till skolan.. Efter skolan ska jag hem en snabbis och sen iväg på dansen i gagnef :) Det är väl typ det enda som kommer hända idag. Ikväll blir det bara en tvkväll hemma med familjen, jag har ju faktiskt saknat mami och småsyskonen lite. Imorgon blir det dock lite roligare hoppas jag, ska ju på Granny Goes Street i Falun hela dagen med en massa kompisar. Åker hem till Jonna på kvällen och sover där, för tidigttidigt på söndag morgon ska vi åka till bageriet och jobba. Great, jag behöver verkligen pengar!

Så, nu vet ni typ hur min helg ser ut :) Vad ska ni andra göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0