Det är inte lätt när det är svårt :)

Jag har jätte mycket saker som jag måste göra den här veckan, orkar inte..
  • matteläxa x2
  • engelskaglosor + prov
  • 20 mattetal att räkna
  • matteprov
  • atom-fysikpapper x2
  • soprov
  • rapport - energikällor
  • skriva om riksdagspartierna
Seriöst?! Jag vet inte ens vad jag ska börja med, kan inte koncentrera mig heller så det känns inte som någon idé. Och mitt i allt ska jag packa till kreta och grejer. Kommer nog bli en stressig vecka för mig. Men fy satan vad skönt på söndag när jag väl har kommit iväg. Längtar!!

Kommentarer
Postat av: martin :)

de är inte lätt när de är svårt men skönt när de är hååååårt ;DD

2010-09-21 @ 20:00:44
Postat av: martin :)

de är inte lätt när de är svårt men skönt när de är håårt ;DD

2010-09-21 @ 20:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0