Fobi.

Hade hjärt- och lungräddning idag i skolan. När skolsköterskan stod och snackade om en massa äckligt, typ om inre blödningar och grejer, så blev jag helt illamående.. Så sa hon att jag var alldeles blek i ansiktet och att jag skulle gå ut ifall det blev för jobbigt. Men jag stannade kvar ändå, försökte att inte lyssna på vad hon sa. Så blev jag helt kallsvettig och yr, tillslut började jag se sånna där svarta cirklar som jag alltid gör innan jag är på väg att svimma. Så jag fick lov att lägga mig ner på golvet, då blev det mycket bättre, och sen gick jag ut.

Det var inte direkt någon stor grej, för det där händer alltid när någon pratar om blod osv.. Men jag fattar inte varför? Det är precis likadant när jag ska ta sprutor eller något sånt. Vet inte hur många gånger jag har fått lov att lägga mig ner på golvet, haha. Jag kan inte ens känna pulsen på min egen handled för att jag tycker det är så äckligt. Till och med när jag bara ska ta blodprov, ett litet stick i fingret, så börjar det snurra i huvudet. Jobbigt är det, men vad jag vet kan jag inte göra något åt det heller.

Jag tycker allt som sprutor, blodådror, hjärta, lungor, och alla andra organ är så sjukt äckligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0