GIMP redigering

Nu har jag lekt med redigeringsprogrammet gimp och försökt lära mig lite hur det fungerar.
Det är ungefär som photoshop fast mycket mycket enklare och helt gratis.

FÖRE:

EFTER:

Jag har markerat skuggor i ansiktet, ändrat ögonfärg, gjort mig smalare, markerat mascara och ögonskugga, smetat så huden ska se jämnare ut i ansiktet osv, tagit bort ärr och min piercing i läppen.

Blev inte direkt nöjd eller nått med bilden, ville bara testa allt möjligt så jag kladdade lite. Den är inte särskilt noggrann gjord om man säger så. Tycker definitivt att den oredigerade bilden ser bäst ut!

Kommentarer
Postat av: Elin

fina bilder :D

2010-09-16 @ 21:38:58
URL: http://mittlivibokstaver.webblog.se
Postat av: emms

fan ja laddade ner de en gång men tyckte att de verkade så sjukt svårt!! nu blir jag sugen att ladda ner de igen ju. :D

2010-10-12 @ 18:48:49
URL: http://capisce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0