Hejdå så länge..

Tidigare idag tog jag och min syster en powerwalk på 9 kilometer, faktiskt riktigt skönt när man väl kommer ut. Så nu ska jag dra ut igen och gå/jogga en annan vända, har ändå inget annat för mig.. Och så känner jag att jag behöver vara för mig själv och rensa tankarna lite.

update: Blir att dra ut lite senare för maten blev klar precis nu.. suck.


När jag kommer hem blir det väl duschen, eller kanske ett bad om jag orkar och hinner.
Måste plugga lite också, har jättemycket i skolan just den här veckan, så jävla drygt..
Men skönt att jag är ledig hela nästa vecka då jag åker till kreta, alla andra har prao då
så jag missar heller inget i skolan vilket känns väldigt bra. Jag hatar att hamna efter.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0