Jag leker fortfarande..

..med GIMP. haha, det är faktiskt kul. Ni kan hämta programmet här, det går snabbt att ladda ner.
Gud så jag saknar min gamla frisyr!! Långt och så kunde jag ha snygg mittbena, det kan jag inte längre.. Buhu.

Nä nu ska jag borsta tänderna osv + städa lite och sen sova. Imorgon blir det skola igen..
Skönt att det är helg snart! Då ska jag hitta på något roligt har jag bestämt mig för.
Söndagen är ju redan planerad med tjejkväll hemma hos mig, toppen! :D
Förresten är det någon som har ett tips på en god middag vi kan göra då? Recept tack!
Vi är så trötta på pizza och tacos som vi alltid gör i vanliga fall, vi vill ha något lite mer avancerat.

Vi hörs imorgon alla söt- och snyggnosar!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan du inte visa hur man ändrar ögon färg? Och andra tips :)

2010-09-16 @ 22:52:34
URL: http://cubillos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0