Mot dansstudion.

Nu har jag hoppat i mjukisbyxorna & stora t-shirten och är redo för att dra iväg på dansen med Ida, Knullis och Linda :) Förra fredagen gjorde vi klart koreografin till första låten, så idag ska vi börja på nästa låt, kul!

När jag kommer hem sen blir det duschen på en gång, sen ska jag försöka städa undan lite här hemma innan Ida kommer hit. Då ska vi dra iväg till pizzerian och fetta oss, det blir så när päronen inte är hemma, då får man liksom fixa sin egen mat ;) Sen kommer det lite mer folk också, men vi blir nog inte så många. Vi ska vara hemma hos mig och se idol och filmerna Case 39 & Shutter Island som Ida har hyrt. Dock har jag redan sett båda filmerna, men dom är bra så det gör inget.

Vad ska ni göra ikväll?

Förresten så ska jag försöka bli lite bättre på att lägga upp bilder i bloggen, nu när jag har en skapligt bra mobilkamera som är hel och fungerar. Först måste jag bara fixa så jag kan lägga över bilderna på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0