MUSIKTIPS TACK!

Jag har nyss duschat, nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik.
Nu ska jag gå ner till köket och värma på pizza som blev över från igår..
Jag hatar att värma på rester, men är man hungrig så är man.

När jag har ätit klart tänker jag sätta mig vid datorn som står på vårat kontor och ladda ner lite musik. Är det någon som har något bra tips på bra låtar? :) Har ju inte en enda låt på min nya mobil, och det är ju ganska bra att ha när man ska åka utomlands och sola sola sola !

Ikväll ska jag och Jennie käka thaimat, mums!

Jag ska försöka komma i säng ganska tidigt ikväll, eftersom jag lär gå upp klockan 1 inatt. Vårat flyg går från Arlanda klockan 7 på morgonen så vi lär vara där klockan 5. Och det tar hela 3 timmar att åka dit hemifrån, men jag kan ju bara sova i bilen och sen på flyget om jag skulle vara allt för trött.

Kommentarer
Postat av: Louise

Kan du sma din adress till mig? Ska skicka en sak :) 0707519393

2010-09-25 @ 21:55:45
URL: http://storbloggerskorNa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0