Myser :)

Igår på Granny goes street hade jag roligt från och till, hoffmaestro var grymt kul iallafall!! Efter det gick vi iväg till donken och käkade, tog jättelång tid att gå, jag trodde inte det skulle vara så långt bort. När vi kom tillbaka till området igen blev det bara segt och kallt, höll på att frysa ihjäl. Men tur som jag har fick jag låna snällaste martins tröja, jääättestor och varm. Jonnas mamma kom och hämtade oss klockan elva på kvällen. Vi gick och la oss på en gång när vi kom hem, eftersom jag gick upp klockan fem idag..


Jag kom hem från jobbet för ett tag sen. Det var ganska stressigt men annars gick det bra.

Har nyss käkat lite lunch och nu sitter jag i soffan och slappar. Ska väl se på simpsons och sen någon film.



Imorgon är det måndag och skola igen.. Men jag tror att den här veckan kommer gå ganska fort för jag längtar till fredag! Och det är inte bara för att det är helg då, det är av en annan anledning, Gissa varför??? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

för att du ska åka till simon/han kommer till dig?

2010-09-05 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0