Nionde i nionde.

Idag fick jag sluta tidigare, för svenska-lektionen var inställd. Skönt! Då följde Jonna med mig hem för hennes mamma skulle inte komma och hämta henne förrän en timme senare, och hon orkade inte sitta på skolan och vänta.

När jag kom hem från skolan färgade jag håret direkt, det blev jättemörkt..! Typ svart. Men ser förhoppningsvis bättre ut imorgon. Vad jag mer har gjort idag är diskat, tvättat kläder, målat naglarna och så duschat läääänge. Passade på att skrubba kroppen, raka benen och lite sånt där samtidigt. Nu är mina ben jätteleeena :) härligt.

Min syster Jennie skulle egentligen komma hit idag, men hon är fortfarande förkyld..
Hon har fixat så att jag antagligen ska få jobba på Scandic i borlänge några helger och lov framöver.

Nu ska jag försöka hitta på någonting att göra, men jag vet inte vad..
Jag längtar till imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0