Ny mobil!

Jag gick hem tidigare från skolan idag för mamma ringde och sa åt mig att göra det. Så när jag kom hem åkte vi iväg till borlänge och köpte en ny mobil till mig eftersom min gamla som blev stulen igår fortfarande inte har kommit fram. Köpte också ett nytt minneskort, fixa nytt nummer och tankade på mobilen. Tack bästa mami! ♥
Men helt allvarligt, om någon har hört eller sett något om en stulen mobil på djuråsskolan så säg till mig. Det är en rosa samsung med pekskärm, man ser direkt om det är min för det är en stor svart spricka över hela skärmen så man ser nästan ingenting. Även om jag inte vill ha kvar själva mobilen så sitter ju fortfarande mitt gamla kontantkort med en massa kontakter och mitt minneskort med bilder, musik och videor där i, som jagverkligenverkligen vill ha tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0