Sovit gott?

Godmorgon :)

Regnet har smattrat mot mitt tak hela natten. Uuuh, jag vill inte gå ut idag, det ser ut att vara alldeles grått o kallt ute. Igårkväll/Inatt hade jag jätte svårt och somna dessutom, så nu är jag väldigt trött. Ont i ryggen har jag också, verkligen jätte ont menar jag då, jag måste ha legat på något konstigt vis inatt. En massage skulle alltså inte sitta fel just nu, var är Simon när man behöver han som mest? :(

Inte nog med dåligt väder, trött Johanna och ond rygg.. Min låtsasbror har skaffat sig en ny väckarklocka som låter ungefär som nå jävla brandalarm, vafan?! Helt normalt. Eller inte.

Nu ska jag ta en dusch så jag piggnar till lite, sen smörgås & islatte till frukost.

Idag ska jag åka på besök till hagagymnasiet med skolan, det är jag verkligen inte sugen på, verkligen verkligen inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0