Trött som vanligt..

Imorse innan jag skulle gå till skolan var jag jätte klantig.. Först råkade jag tappa mitt solpuder i golvet så att det blev brunt i hela hallen, efter det lyckades jag hälla ut ett glas med vatten över hela köksbordet och mattan. Och till sist när martin kom hem till mig och vi skulle gå iväg till skolan så snubblade jag på sista trappsteget utanför mitt hus så jag hamnade på båda knäna och lyckades skrapa upp ett sår..

Nu är jag hemma från skolan, skööönt! Jag är jättetrött, det var inte så jävla chill att stå i kuren alltså, mycket stressigare än vad jag trodde det skulle vara. Hehe, men det gick bra :) Nu ska jag gå ner till tvättstugan och slänga i lite kläder i maskinen som jag vill ha rena med mig till sthlm i helgen. Och efter det ska jag nog färga håret, antingen idag eller imorgon. Jag har inte riktigt bestämt mig än, får väl se. Självklart får ni se resultatet sen, nån gång.. :)

Förresten, mascaran som jag köpte igår var inte superbra. Men det var helt okej som vardagsmascara, och definitivt värd pengarna!



Ha det så bra, höres later då :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som jill på översta bilden :P

2010-09-08 @ 15:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0