Vad jag gjorde i helgen..

Fredags: Då åkte jag som sagt till stockholm för att hälsa på simon. Men han skulle inte komma hem förrän rätt sent på kvällen så jag drog iväg till åkersberga för att träffa Louise. Vi satt hemma hos hennes kompis Rebecca, trevligt. Tycker jag måste börja umgås mer med mina kära kusin :) När jag kom hem till simon sen blev det god middag med hans familj och sen pusskalas såklart! På kvällen kommer jag knappt ihåg vad vi gjorde, han spelade typ call of duty medans jag låg på hans mage och kollade bara. Sen film och sova.

Bilder på mig och Louise från när vi var i spanien. (här hittar ni hennes blogg)

Lördags: Jag kommer knappt ihåg vad vi gjorde då.. Vi åkte iallafall och kollade när Kevin skulle spela match, men direkt när vi kom dit var matchen redan slut. När vi kom hem var jag jättetrött, la mig på simons säng och skulle läsa lite, men somnade. När jag vaknade sen var jag ganska irriterad, stackars simon, haha. Sen åkte vi till ikea för simons föräldrar skulle köpa badrumsskåp, vi käkade där också. På kvällen kollade vi på Vampy rer suger, den var bra men jag trodde den skulle vara roligare. Både jag och simon låg och garva i hans säng ändå, för att vi var ganska trötta, iallafall jag. Sen såg vi också en gammal skräckfilm som heter If, handlade typ om en äcklig clown.. Men jag somnade och missa slutet, tror jag.. Var helt borta.


Söndags: Då åkte jag, simon och hans mamma iväg för att kolla på ännu en fotbollsmatch, men då var det lilla Robin som spelade. Men jag och simon satt mest bara och pratade. Sen yrade vi omkring vid östermalmstorg och tekniska högskolan för Simon letade efter ett ställe där hans bror sagt att de säljer billiga monster, energidrycken alltså. Dock hittade vi det aldrig, hah. Så vi åkte hem till han igen, käkade lunch och gjorde mest ingenting. Drog iväg till affären för att köpa godis och läsk till mig som jag skulle ha på bussresan hem. Sen följde Simon och hans mamma med mig till cityterminalen där min buss gick ifrån, lite jobbigt att säga hejdå. Bussresan hem till djurås tog nästan fyra timmar bara för att vi fick lov att stå still i hedemora för att vänta på att en ambulans. Det var tydligen någon på bussen som hade skadat sig eller nånting, men jag har ingen aning om vad det var som hände.. Kom hem ganska sent och var skittrött, mamma hämtade mig på stationen. Kom hem, käkade mat och gick o la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0