Vet ni vad jag kom på?

..Jag åker till Kreta inatt och jag har inte ens packat!

Det enda jag har lagt ner i väskan ör bikini, en klänning & ett par shorts.
Och det är långt ifrån allt jag ska ha med mig. I vanliga fall brukar jag börja packa
typ en vecka innan jag ska åka iväg. Känner mig litelite stressad nu, vad
fan ska jag ha med mig? Haha :)

Jag ska snart väcka martin, sen frulle och  så ska jag börja plocka undan lite på rummet.
Vill ju inte komma hem från semstern till ett rum som ser förjävligt ut..
Ungefär om 2-3 timmar ska jag åka hem till mamma och klippa gräset, dryyygt.
Efter det åker jag hem hit till pappa igen för att börja packa ordentligt.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0