18 Juli

Idag är en sån dag då det inte finns någonting alls att göra, iallfall inte för mig. Det regnar ute och har gjort det enda sedan jag gick upp imorse. Och nu sitter jag o tänker att jag skulle ha följt med mamma idag, var det nu var hon skulle.. Dom skulle lämna en motor någonstans och sen kanske in på ikea. Då hade jag iallafall inte haft tråkigt ensam.

Vad gör ni idag?

Förresten så, jag tappade bort min mobil i torsdags, och idag kom grannarna förbi med den. Dom hade hittat den precis bredvid deras gård. Men den är typ påkörd eller något så skärmen är helt paj. Men jag fick iallafall tillbaka den, och simkort + minneskort satt kvar i. Sån jävla tur jag har! Men klantig är jag, ska vara mer rädd om mina saker i fortsättningen..

Jag har precis duschat, o nu ska jag snart äta hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0