Godmorgon Tisdag

Vaknade för typ en timme sedan.. Passar på att sova ut ordentligt när jag väl kan och får. Imorgon bitti ska jag ju upp tidigt och jobba. Drömde jobbig mardröm inatt, var likt harry potter på många sett, haha. Kan ju bero på att jag såg den sista hp-filmen på bio i torsdags, gulleplutt bjöd mig. Den var faktiskt bra.

Har nyss käkat frukost och sminkat mig, mitt hår går det inte att göra något åt.. Känns som jag ser likadan ut varenda dag pågrund av att jag bara slänger upp det i en knut. Jag saknar verkligen mitt långa hår, ångrar så jävla mycket att jag klippte av mig det. Har ungefär gått tre månader sen jag gjorde det, och vad jag kan se så har det knappt växt någonting sen dess. Alla ni som har långt hår och funderar på att klippa av er det, gör det inte! Jag klippte av mig mitt för att jag ville ha någon förändring, men det var inte värt det. Det går så fort att klippa av sig det, men tar såååå lång tid att växa ut igen.

Nu ska jag iallafall byta om och sen försöka ta mig hem till mamma. Hur det nu ska gå till, har verkligen ingen lust att gå.. Tar ju faktiskt ganska lång tid, och det är tråkigt att gå själv. Och just precis nu när jag skriver det här så ringde pappa och sa att han kan skjutsa mig, så då var det problemet löst då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0