Hejhallå (:

Har ju som sagt jobbat idag, det gick bra som vanligt. Blev även frågad om jag vill jobba imorgon, så nu ska jag jobba resten av hela veckan. Har jobbat rätt så mycket den här månaden, så ska belöna mig med fet shopping när lönen kommer. Haha, nej men jag har faktiskt tänkt att spara lite på pengarna. Och så skulle jag vilja åka på någon sista-minuten resa så fort jag har råd. Finns ju faktiskt riktigt billiga med flyg och hotell om man reser ospecifierat. Vill ha sol & värme innan skolan börjar! Är ju inge fint väder alls här hemma nu..

Efter jobbet idag följde jag med Jennie en sväng till kupolen då hon skulle köpa sig ett läppstift. Hittade en liten ansiktsmask på rean så köpte med mig den. När vi kom hem var det oväntat fullt med folk i huset som var här på fika. Så vi drog nästan direkti hem till Linus o käkade grillat. Tog även en långpromenad i typ skogen med Jennie, Linus och hans hund. Gick ju si sådär då jag hade klänning och klackar på mig.. Visste inte vilken terräng som väntade.

Just nu sitter jag och kollar kläder på internet, bloggar bl.a.
Har fortfarande inte fått tag på någon telefon, vilket gör mig tokig..!
Men det kommer förhoppningsvis lösa sig inom de närmaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0