Jag vet inte om det syns, men..

..jag har väldigt tråkigt just nu. Ingen är hemma, och jag kan inte ringa o få tag på någon då våran hemtelefon är spärrad så det inte går att ringa mobilnummer. Min syster jobbar, den andra bor för långt bort, min bästa vän är på semester och min pojkvän är på fotbollsläger..
Tänkte att jag ska åka hem till mamma idag, men har fortfarande inte hört något från henne så jag antar att dom inte har kommit hem än. Söta lilla mamma, har inte träffat henne & småpluttarna på över en vecka nu då dom har varit borta på Kreta. Tänk vad jag ska sakna dom sen när jag flyttar, men det blir väl säkert en vanesak.


Har på mig mitt nya linne som jag köpte igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0