Måste verkligen sova.

Sover hos pappa inatt, för jag ska nämligen jobba istället för Jennie imorgon, och då lär jag ta bussen, vilket jag fick reda på ikväll. Men det är bara bra, skulle ändå inte haft något för mig imorgon och det är bara kul att tjäna pengar. iallafall när lönen väl kommer, och innan den är slut..

Har nyss skypat med min plutt, o nu måste jag verkligen stänga av datorn och sova. Borde ha gått och lagt mig för längesen med tanke på att jag ska gå upp om mindre än sex timmar. Ohshit. Jag hatar att känna såhär att man typ måste skynda sig att somna. Då är det bara som om man ligger o tänker på det, blir stressad och såtar det ännu längre tid att kunna somna.. Får tänka på att jag faktiskt kan gå och lägga mig en stund efter jobbet när ja har kommit hem. Jobbar onsdag också, o även fredag. Sen blir det inge mer jobb på scandic för mig.. Bröllopet är ju på lördag och sen åker jag iväg till sthlm på söndag eller måndag. härligthärligt.

söta töntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0