Mycket att göra.

Jag är på väldigt dumt humör just nu. Tråkigt. Ska ta och plocka ur diskmaskinen och sen röja på mitt rum så mycket det bara går. Och jag kom på nu att min syster kommer hem från skåne idag. Hon är faktiskt i sthlm nu och väntar på att hennes buss ska gå. Kul att träffa henne ett par dagar :)

Imorgon, Torsdag blir det jobb. Vid två-tiden ska jag vara vid kyrkan för typ "repetition" var vi ska gå in och ställa oss framme vid altaret och sådär på lördag. Och när vi är klara i kyrkan ska jag hem och tvätta bilen med jennie.

Fredag ska jag jobba sista gången på scandic borlänge. Sedan hem till mamma hade jag tänkt o umgås lite med dom. Skruva isär sängen och packa klart alla mina saker där. Kanske åka och titta på lite möbler som jag kanske vill ha med mig till sthlm. Bland annat en svart skinnsoffa som mamma sa att jag kan ta om jag vill. Sen hem till pappa o hjälpa till att förbereda lite av maten till på lördag. Kommer väl typ ha lite småsaker för mig precis hela dagen. Några av mina släktingar kommer även hit hem till oss då så ska väl umgås med dom och så.

Och så lördagen, då jag ska fixa mig på förmiddagen och sedan vara vid kyrkan typ halv tre för fotografering och sedan är bröllopet klockan fyra. Är lite nervös för att stå där framme, jobbigt att stå där helt stilla i en hel timme (och försöka hålla sig från skratt), det blir inte lätt alltså. Efteråt blir det fest hemma på gården i ladan som är tömd och iordninggjord.

Sedan på Söndag eller Måndag så drar jag. Skönt, sorgligt, kul, tråkigt, bra.

Kommentarer
Postat av: Path

Hej!!

Söker bilder till en websida om/för viga personer, (Bilder på folk som kan lägga benen bakom huvudet).

Noterade på din blogg att du är sådär lagom vig ;) så däför undrar jag om du skulle kunna ta några bilder på dig i den positionen..

Bland andra så har Bloggerskan och glamourmodellen Sandra Reiche skickat in bilder, och finns med på websidan.

Obs, sidan mest som en kul grej, och kommer innehålla bilder/träningstips/info o länkar till andra sidor om flexibilitet..



Här under följer lite mer info, dock på engelska:



Hi!!



Seems like u are really flexible!!!



We are searching for feet behind head photos (contortion) to a upcoming website about and for people how can doit. I would be great if u could take some photos of u in that position and send them to us by email. You can take them in different angles and in different places. (wearing t-shirt/jeans/socks/barefeet...well u decide. (we may pay for some photos to, but only if we follow the laws).

It would be cool if you try to make yourself as small as you can while you are in that position....



Website address and email adress:



http://file1.hpage.com/002787/49/html/hk.htm



[email protected]



Would be nice to have u on the site!!!



Sincerelly,

Patrick (HK.Crew )

Postat av: MOI.

Om det är nån som vet en bra erbjdande på vinterskor ?

2012-11-26 @ 11:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0