Natti (;

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft saker för mig hela tiden och har inte suttit vid datorn förrän nu. Men hinner bara skriva en liten snabbis.

Inatt sov jag hemma hos mikaela i borlänge för att jag skulle jobba imorse o det gick inga bussar alls hemifrån. Så när jag sov hos henne kunde jag bara gå till jobbet. Jennie sov också där, men dom två gick ut sen på kvällen.
Åkte hem till mamma idag, just nu ligger jag med min lillasyrra i ett tält på gården, haha. Vi har kollat film på datorn och ätit godis, mysigt. Men nu känner jag att jag börjar bli på smått dåligt humör, vilket tyder på att jag behöver sova. Så ska gå in med datorn nu och sen sova.

Kommentarer
Postat av: S�ren

Fick nån rabbatkoder än ?

2012-12-02 @ 06:39:43
URL: http://www.bloggbesokare.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0