NewYorker

Det har ju öppnat en ny klädaffär på kupolen nu i veckan. Så jag var där för en liten stund sedan och kikade runt med Jennie & Linus. Hade mycket snygga kläder till bra priser. Fanns även mycket snygga väskor, skor, smycken osv. Dom hade t.o.m killkläder. Och just nu har de öppningsrea så man kan inte låta bli att handla. Jag fick med mig en svart långklänning och ett vitt linne.

I april när jag var utomlands i bl.a. Frankrike, Tyskland.. så var jag in på en del olika NewYorker butiker där och handlade, så när jag fick höra att det skulle öppna på kupolen blev jag riktigt nöjd. Det öppnas ju nästan aldrig nå roliga nya affärer där.


99 kr, skulle egentligen kostat 399 kr.


89 kr, skulle egentligen kostat 139 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0