Packning pågår..

Idag vaknade jag av att Nidal från jobbet ringde och hörde om jag ville jobba ett par dagar nu den här veckan som kommer. Onsdag, Fredag, Lördag, Söndag. Jag sa såklart ja, vill jobba så mycket som möjligt, är bara kul att tjäna pengar. Och att hon ringer och frågar om jag vill jobba är ett tecken på att hon inte är allt för sur på att jag försov mig igår. Har ni något extrajobb/sommarjobb? Isf var och vad får ni göra där?

När Jennie kom hem idag tog vi en powerwalk runt nässjön, skönt. Sedan fortsatte jag med min packning på rummet, har nästan packat ner så mycket jag kan nu i flyttkartong och ikeapåsar. Min garderob är nästan helt tom och mina hyllor börjar bli lika tomma. Ska bli skönt sen när jag har fått iordning på mitt rum där borta :)
Nu ska jag kasta mig i soffan och se på Pretty little liars. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0